Suomalaiset kirjatnuoliTekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. LiikennenuoliLiiketalous. Markkinointi. Kauppa. LiikennenuoliLiiketalouden hallintonuoli

Digiajan strategia


kirjakuva
Hinta Hinta: 48,78 €
Kirjailija(t) Virpi Hämäläinen, Hanna Maula, Kimmo Suominen
ISBN 9789521424946
Kustantaja Talentum Oyj
Kieli fin
Sivumäärä 250
Julkaisuvuosi 2016
Koodi
Nettikaupassa Saatavuus varmistettava
Linnankadulla Saatavuus varmistettava
Länsikeskuksessa Saatavuus varmistettava
Hämeenkadulla Saatavuus varmistettava

Yksikään yritysjohtaja ei voi enää ummistaa silmiään digimurrokselta. Kun toimialat uudistuvat nopeasti, perinteiset tavat tehdä strategiaa eivät riitä. Kirja herättää näkemään, mitä digiaika vaatii strategian tekemiseltä ja yrityksen johtamiselta. Oivallat, mitä menestyminen uudessa maailmassa edellyttää ja millaisia arvon luomisen mahdollisuuksia digitalisaatio parhaimmillaan tarjoaa. Kirja sisältää esimerkkejä muun muassa Piilaakson menestyjäyrityksistä ja kertoo, mitä voimme niistä Suomen yrityselämässä oppia.

Ostoskori


Ostoskorisi on tyhjä

Ajaston Kalenterikuvasto
Värien selitykset:
Myymälän hyllyssä.
  Hankintatuote, saatavuus saattaa olla epävarma.
 
 
  Painos loppu, myös kustantajan varastosta tai tuote ei ole tilattavissa kauttamme.
 
 

Kirjatiedustelut:
info@kansallinenkirjakauppa.fi
puh. 02-2831020

Toimistotarvikkeisiin:
info@kansallinenkirjakauppa.fi
puh. 02-2831030

Ajankohtaista

Facebook
0.35
Turun Kansallinen Kirjakauppa