Suomalaiset kirjatnuoliYhteiskuntanuoliYleinen yhteiskuntatiedenuoliSosiologianuoli

Arvoa tuottava asiointikokemus Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä

PAINOS LOPPU
kirjakuva
Hinta Hinta: 35,89 €
Kirjailija(t) Kuusela Hannu & Rintamäki Timo
ISBN 9789514454172
Kustantaja Tampere University Press. TUP
Kieli fin
Sivumäärä 160
Julkaisuvuosi 2002
Koodi
Nettikaupassa Painos loppu
Linnankadulla Painos loppu
Länsikeskuksessa Painos loppu
Hämeenkadulla Painos loppu

Kirjan voi tilata myös sähköisenä pdf-muodossa Ellibsistä

Millaisia hyötyjä ja uhrauksia henkilökohtaiseen ja sähköiseen asiointiin liittyy? Mistä muodostuu arvoa tuottava asiointikokemus? Olemmeko asioidessamme enemmän järkeileviä kuin tunneperäisiä?

Tämä kirja syventää ymmärrystä asiakkaan kokeman arvon rakentumisesta hyötyjen ja uhrausten varaan. Kirjassa tarkastellaan sekä rationaalisia että mielihyvähakuisia asioinnin osatekijöitä. Asiakkaat ovat aistinvaraisia toimijoita, joita ohjaavat sekä rationaaliset että emotionaaliset kriteerit.

Asiakkaan kokeman arvon ymmärtäminen on palvelujen kehittämisen ja kilpailukyvyn edellytys. Tarkastelutapa luo pohjaa kehityshaasteiden tunnistamiselle ja antaa työkaluja sekä yrityksille että julkisyhteisöille.

Ostoskori


Ostoskorisi on tyhjä

Ajaston Kalenterikuvasto
Värien selitykset:
Myymälän hyllyssä.
  Hankintatuote, saatavuus saattaa olla epävarma.
 
 
  Painos loppu, myös kustantajan varastosta tai tuote ei ole tilattavissa kauttamme.
 
 

Kirjatiedustelut:
info@kansallinenkirjakauppa.fi
puh. 02-2831020

Toimistotarvikkeisiin:
info@kansallinenkirjakauppa.fi
puh. 02-2831030

Ajankohtaista

Facebook
0.94
Turun Kansallinen Kirjakauppa