Suomalaiset kirjatnuoli

Strateginen sisältömarkkinointi


kirjakuva
Hinta Hinta: 49,89 €
Kirjailija(t) Jorma Kananen
ISBN 9789518304961
Kustantaja Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli fin
Sivumäärä 126
Julkaisuvuosi 2018
Koodi
Nettikaupassa Saatavuus varmistettava
Linnankadulla Saatavuus varmistettava
Länsikeskuksessa Saatavuus varmistettava
Hämeenkadulla Saatavuus varmistettava

Tämä oppikirja toimii yrityksen digimarkkinoinnin sisällöntuotannon oppaana. Kirjassa käsitellään sisältöä yrityksen strategisena osana, joka linkittyy liiketoimintasuunnitelmaan ja toiminta-ajatukseen. Sisältö on yrityksen ja kuluttajan välinen linkki. Toiminta verkossa ilman sisältöstrategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Sisällöntuotannon epäjohdonmukaisuus syö prospektien sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta. Kirja on sisällöntuotannon tekninen opas, jossa on 14 tehtävää mallipohjana yrityksen sisällöntuotannon keskeisiltä osa-alueilta. Oikein muotoillulla sisällöllä, joka noudattaa hakukoneiden kriteerejä, saavutetaan paras tulos unohtamatta kuitenkaan liikeidean oleellisia tekijöitä: mitä, miksi, kenelle, miten ja missä. Sisällöntuotanto edellyttää myös asiakkaan ostokäyttäytymisen eli ostoputken syvällistä ymmärtämistä. Ostoputki on yrityksen kannalta myyntiputki, jossa sisällöllä on tärkeä rooli kuluttajan sitouttamisessa (engagement). Sisällön tulee palvella yritystä, kuluttajia ja hakukoneita. Content is the King.

Ostoskori


Ostoskorisi on tyhjä

Värien selitykset:
Myymälän hyllyssä.
  Hankintatuote, saatavuus saattaa olla epävarma.
 
 
  Painos loppu, myös kustantajan varastosta tai tuote ei ole tilattavissa kauttamme.
 
 

Kirjatiedustelut:
info@kansallinenkirjakauppa.fi
puh. 02-2831020

Toimistotarvikkeisiin:
info@kansallinenkirjakauppa.fi
puh. 02-2831030

Ajankohtaista

Facebook
0.41
Turun Kansallinen Kirjakauppa